»Občutek imam, da vsi po tihem računamo na to, da popolne prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem v Evropski uniji leta 2035 ne bo.«
»Prepoved prodaje vozil z notranjim izgorevanjem po letu 2035 bo po mojem mnenju dosegla nasproten učinek od želenega.«
»Osnovna razlika je, to smo slišali zadnjič: prepovedi ustvarjajo inovacije. Ne, sem popolnoma drugačnega mnenja. Ne, prepoved avtomobilov z motorji z notranjim izgorevanjem leta 2030 pomeni, da bodo vsi naši izjemni strokovnjaki, znanstveniki, izumitelji, ki izdelujejo najboljše motorje na svetu, izgubili službe, ker teh avtov ne bo več.«
»In če to pomeni, da so za to potrebna tudi sintetična goriva v večjem obsegu, da ostane vozni park podnebno nevtralen, potem je to razlog, da se dovoli uporaba motorjev na notranje izgorevanje tudi po letu 2035, če jih poganja izključno sintetično gorivo.«
»Prepoved prodaje avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje je ideološka norost.«
»Je ena od stvari, ki je nujna za boj z bencinskimi motorji z notranjim izgorevanjem.«
»Smo v tesnem stiku z Evropsko komisijo, da bi našli sprejemljivo in zavezujočo rešitev. Naš cilj ostaja čimprejšnji dogovor.«
»Pričakujemo, da bomo od leta 2025 dosegli 20-odstotno elektromobilnost v novi prodaji. Po drugi strani moramo ohraniti konkurenčnost motorjev z notranjim zgorevanjem, kar je dvojno breme.«
»Naš skupni izstop, popolni izstop Evropske unije, je naša skupna moč.«
»Za obdobje po letu 2035 namreč predvidevajo izjeme, kot so vozila, ki bodo uporabljala ogljično nevtralna goriva, proizvajalci, ki proizvedejo manj kot tisoč novih vozil na leto, pa bodo, kot razumemo napoved, še naprej izvzeti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju